http://sylkiavsthepopular.weebly.com/
 
I haven't posted anything in forever, but on December 7th, this website got 234 hits! How are people finding this? And why? Please answer in the comments; I'm really curious.
 
 
 
 
Oh my gazelles! I haven't been on in FOREVER! Sorryziths! But here's a link to a fun survey you can take:
https://docs.google.com/forms/d/1luz5XMz-9Ibvno5rDohdqkrUXPUWBVnr-hq4CYo7rRI/viewform

It's about VICTORiOUS! YAY!!!!

So, last week HoHo stole a big bag of muffins and sneaked them into our house. She didn't see me watching her, and she went down to the basement with them. I followed her down, but she didn't see me. And guess what? SHE HAS A SECRET STASH OF STOLEN MUFFINS!!!! I told our mom, but she told me to feed the dog. Speaking of the dog, he's getting really big! Gergina tried to text her boyfriend, but the dog ate her phone. Right now she's sitting in her room going crazy very slowly.
 

Hi!

7/7/2013

0 Comments

 

What's your favorite idea? (Answer in the comments!)

 
 

http://www.change.org/petitions/disney-channel-and-nickelodeon-have-at-least-one-gay-or-lesbian-main-character-on-one-of-your-shows

Not my petition, but please sign it. I ship Jori, and I wish it could've happened. But if this gets enough signatures, we won't even HAVE this problem in the future! Any ship could happen. And if you know my website, you know how seriously I take petitions! PLEASE? For me?

 
 
Like, hey. Lol, like, yeah, like, OMG! L8rz!
 
 
Hey. I'm like, so totally Sylkia's like, sister or whatever. Like, OMG, I want a like, car. I wish that like, thirteen was like, old enough to like, drive. So, today I was like, on my phone, and I like, texted my like, hot boyfriend. LOL, he like, just texted me something, and like, it was funny. He wrote, "Hey babe. You're pretty. Let's get married and live in a box. That way, we will save money so we can afford cool phones. We'll make TONS of kids, who we will put up for adoption just cuz. If money's an issue, we'll just eat crumbs out of trash cans behind McDonald's." LOL! He's like, SO, like, smart or whatever!
 
 
I love this tumblr, Victorious Memes. It's so funny! Eww! Hoho shoved a dead squirrel named Scott Bob under my pillow! She found him at the police station (don't ask why we were there) and kept him as a pet. Oh, and he was already dead when she found him. I think I'll have Gergina post something later.
Picture
Creeper Tori
 
 
My friend is making me babysit her plastic egg. My other friend is WAY crazier than usual. And I keep running into things! I love this new preschool show Sofia the First! It's CUTE! OMG! My favorite episode is probably "The Shy Princess." I also love "Just One of the Princes" and "Cedric's Apprentice." Oh, and one of my other friends is fangirling over Prince James!I have braces and they keep bugging me. I can't even chew ice cream! And not that I've tried, but I bet I can't chew soup either!!!!!!!! Urgh! People write really weird things on the walls at my school. Somebody wrote, "This wall smells...GOOD." Ah, just a typical day!
 
 

    Take a quiz to learn about your personality!

 

http://sylkiavsthepopular.weebly.com/